Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als je vraag mij elke keer welke actie ik wil uitvoeren aanvinkt, dan op toepassen dan op OK klikt, je pc herstart dan je stick plaatsen, krijg je dan een scherm met de vraag wat je wil doen?

post-23245-1417704652,8548_thumb.png

• Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Weer wat nieuws ,

Als ik doe wat je vroeg , en na het opstarten weer de usb stick insteek,, ja ,ja , dan komt er een schermpje rechtsonder in beeld

geen verbinding met draadloze netwerkverbinding

Draadloos netwerk niet beschikbaar,

Nou ??????

Geplaatst:
Als je vraag mij elke keer welke actie ik wil uitvoeren aanvinkt, dan op toepassen dan op OK klikt, je pc herstart dan je stick plaatsen, krijg je dan een scherm met de vraag wat je wil doen?

[ATTACH=CONFIG]14804[/ATTACH]

Kan je eerst hier een antwoord op geven, het scherm zou op je bureaublad moeten verschijnen en moet over je stick gaan.

Komt dat scherm er, ja of neen?

Geplaatst:

Ok Clarkie , ik heb er geen problemen mee, ik bemn blij dat de computer weer lekker snel geworden is .

En om foto,s er op te krijgen doe ik dan gewoon via ,, deze computer ,, en dan komt het ook goed .

De cd lade werd toch nooit gebruikt , dus we zijn er toch even lekker mee bezig geweest ,en ik ben weer een stuk computer technischer geworden .

Als je mij nog even kunt vertellen hoe ik da malware schermpje en icoontje ( rechtsonder ) kan laten verdwijnen , dan ben ik

een zeer tevreden man ,

Geplaatst:

Als je het programma niet meer gebruikt kan je het beter verwijderen via start dan configuratiescherm, zo naar software.

Verwijder het daar en dan ben je ook van dat schermpje verlost.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.