Ga naar inhoud

Probleem met installatie office 2003

Leo50

Aanbevolen berichten

Na dat ik office 2010 had geinstalleerd, en outlook 2010 meerdere accounts had aangemaakt, en dat niet goed kreeg. Heb ik office 2010 hamdmatig verwijderd. Nu heb ik mijn oude office 2003 weer geinstalleerd onder windows 7. en krijg ik steeds de volgende melding; Outlook failed to launch if safe mod. Would you like to start "Detect and repair"? daarna start outlook nog niet. kan iemand mij helpen?:dong::adore:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat versta je onder handmatig verwijderd?

Heb je Office 2010 verwijderd via start-> configuratiescherm-> programma's en onderdelen?

Nee, op het internet gezocht, en heb een item gevonden "Methode 4: MS office 2010-pakketten handmatig verwijderen. incl. regedit items. Maar het plobleem dat ik nu heb is erg hindelijk.:hmpf:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voer onderstaande uit:

• Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

• Ga dan ook naar deze link (klik erop) en volg daar de procedure Office programma's herstellen of opnieuw installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voer onderstaande uit:

• Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

• Ga dan ook naar deze link (klik erop) en volg daar de procedure Office programma's herstellen of opnieuw installeren.

Clarkie,

Ik heb het programma aangeschaft en, na dat ik office 2003 had verwijderd enkele keren gedraaid, daarna Office 2003 weer geinstalleerd. Maar weer het zelf de;

Microsoft Office outlook werkt niet meer en wordt gesloten.

Ik ben nu helemaal de draad kwijt. Wie kan mij nog helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je het gevraagde uit bericht 6 volledig uitgevoerd?

Hou de ctrl- toets ingedrukt en dan open je Outlook, zo start Outlook op in veilige modus, lukt dat?

Wat je ook nog kan proberen is je Office 2003 in de cd-rom plaatsen en dan probeer je zo Outlook apart te herstellen.

Hallo Clarkie,

Ik heb het volgende gedaan, C:\windows\system32\Fixmapi.exe deze fix draaien en wachten. daarna outlook opnieuw geïnstalleerd. En toen werkte het wel. met twee kleine foutjes. 1. Buiten een Inbox (eng) heb ik nu ook een Postvak in/uit (NL) er bij gekregen. 2. als ik outlook 2003 afsluit gaat het systeem post ophalen. Lijkt veel op office 2007/2010. Maar bedankt voor je adviezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.