Ga naar inhoud

DVD Brander

Camjo

Aanbevolen berichten

Ik heb regelmatig foto's gebrand zowel op cd alsook op dvd. Nu heb ik ± 1,5 maand geleden een andere dvd-brander laten installeren en nu kan ik geen foto's meer branden. Ligt aan de brander zou je zeggen. Dacht ik ook.

Maar als ik nu op de andere computer (ik heb 3 computers waarvan 1 mini-Mac) òòk geen dvd's kan branden en zelfs op de mini-Mac òòk niet terwijl dat altijd wel kon, dan moet er iets anders aan de hand zijn, maar wat...:hmpf: Oja, audio branden lukt prima. De foto's worden gewoonlijk gebrand in JPEG-formaat. De dvd-speler speelt wel af maar je ziet geen beeld op de monitor en de andere keer geeft de dvd-speler "ERROR" aanen de dvd-speler van de huisinstallatie geeft 'NO DISC" weer.

Knappe jongen die weet wat er loos is. Ik heb trouwens altijd foto's gebrand in JPEG-formaat en konden gewoon worden bekeken op tv. :dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

De software die ik gebruik: Nero 11, Adobe, Windows Verkenner. Maar het is wel zo, dat Pinnacle Write is geinstalleerd waar je ook foto's mee kunt branden. Normaal gesproken zie je dan de brander(s) vermeld staan; welnu, dat veld is LEEG, dus hij ziet ze niet.

Waarschijnlijk moet ik Windows opnieuw installeren om zo het probleem op te lossen. Maar misschien heb jij een andere oplossing.

Ik ben benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, Nero 11 en Adobe op de 'grote' pc, Windows verkenner op de 'kleine' en op de mini-Mac via 'Macinthos programma'.

Ik snap er echt geen bal van. Wat zou jij aanraden, W XP opnieuw installeren maar? (eigenschappen van de 2 stations: E = cd-rom is eigenlijk een dvd-brander, F = dvd-ram, staat bij eigenschappen genoteerd als zijnde een cd-rom.) Is dit misschien een deel van het probleem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.