Ga naar inhoud

ik heb perongelijk mijn videokaart verwijdert.

NenaRachelle

Aanbevolen berichten

Het gaat niet om de Windows sticker om het model en modelnummer te vinden.

Ergens op de onderkant van je laptop staat er een vermelding met het merk/model en modelnummer.

Of heb je de handleiding of aankoopbewijs of dergelijke nog daar staat het ook wel op.

Probeer op bovenstaande te antwoorden.

En voer ook onderstaande uit:

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

14222d1319540643t-standaardtekst-speccy-speccy-nederlands.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar kan iemand mij nou helpen? er staan meerde stickers op de onderkant met codes erop? ik weet niet welke ik moet hebben? en ik wil erg graag weer sims3 kunnen spelen

---------- Post toegevoegd om 12:08 ---------- Vorige post was om 12:06 ----------

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

ik heb al speccy op mijn laptop staan, dat had iemand me al aangeraden ik zal het proberen

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is de link http://speccy.piriform.com/results/GIVFf2TgC6OpHlBiE0VsPyC

---------- Post toegevoegd om 12:15 ---------- Vorige post was om 12:12 ----------

Zie bijlage voor een voorbeeld van de sticker.;-)

er staat een code op ongeveer de zelfde plek als in de bijlage deze is: DELL LBL P/N: H5917 A01 dp

---------- Post toegevoegd om 12:28 ---------- Vorige post was om 12:15 ----------

dit is de link van speccy van mijn laptop: http://speccy.piriform.com/results/GIVFf2TgC6OpHlBiE0VsPyC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat er geen type-aanduiding op de laptop vermeld ?...:hmmmm:

Volgens datgene dat ik kan terugvinden op basis van je Speccy-logje zou het inderdaad een Dell Latitude D610 kunnen zijn, zie ook post 15 van Jean-Pierre.

Ik heb de type-aanduiding (als je onderaan niets terug kan vinden) gemarkeerd met geel op de afbeelding hier onder.

post-20447-1417704646,6351_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.