Ga naar inhoud

opstarten toren gaat moeizaam. Telkens bij het aanzetten geeft hij even een soort

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

aanzet dat hij zal beginnen lampjes branden dan even maar gaan dan weer uit enkel seconden later weer tot wel een keer of 8 en gaat hij aan maar verschijnt in grijs beeld met de tekst ÖPstartherstel aanbevolen - doe enter enz

dit vraagt hij herhaaldelijk Ik moet dan kiezen voor herstellen uitvoeren verschijnen blauwe "lopende blokjes en gaan over in een balk. Op enig moment na dit gedaan te hebben gaat hij eindelijk beeld geven en kan inloggen Dan blijft de computer uren normaal op alles reageren en werkt alles perfect. Maar stop ik daarna ( comp doe ik uit dan moet ik weer hetzelfde riedeltje doen En dit gaat al dagen zo.

Wie kan mij helpen dit echt op te lossen?

Geplaatst:

Heb je een installatiecd/dvd van windows 7?

Om wat voor pc gaat het? Een eigen samenstelling of een merk pc?

Indien het een merk pc is, kan je dan het merk, model en modelnummer opgeven?

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

14222d1319540643t-standaardtekst-speccy-speccy-nederlands.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.