Ga naar inhoud

PC valt vanzelf uit


stoetel1

Aanbevolen berichten

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

In je Speccy-logje heeft je CPU een temperatuur van 62°C en je grafische kaart behaalt 56°C.

De maximale temp van je CPU = 71°C, dus je zit aardig kort bij de gevarenzone...:dong:

Te hoge temperaturen van een PC / laptop worden meestal veroorzaakt door een te hoog stofgehalte.

Om dit op een veilige manier te verwijderen verwijzen we graag naar deze zeer duidelijke uitleg.

Neem de tips grondig door en doe het nodige om je systeem stofvrij te (laten) maken…nadien kan je ons dan de nieuwe resultaten van Speccy bezorgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hieronder nog is een gehele logfile,

Ik denk dat als hij morgen overleeft (dan zal hij langer draaien weekend bijna examens etc.)

Dat het dan wel in orde al zijn,

ALVAST BEDANKT :adore:

PC Helpforum moderator bericht:
Ik heb je logje verwijderd...op deze manier was je Windows-key voor iedereen zichtbaar en da's uiteraard niet de bedoeling !...hoe je een Speccy-link plaatst kan je hier bekijken...:top: Asus

---------- Post toegevoegd om 21:08 ---------- Vorige post was om 21:05 ----------

knipselmi.jpg

Ik zag inderdaad net iets te laat dat ik "iets" teveel had geplaatst dit is vast handiger

aangepast door stoetel1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Was op het nippertje, maar Windows-key is verwijderd dus kan ook geen misbruik van gemaakt worden...oef !

Ik weet niet in welke mate de pc nu belast wordt, maar blijf de grafische kaart goed opvolgen...neem ze desnoods nog eens extra onder handen met een zuiver penseeltje en gecomprimeerde (droge !) lucht.

Als er filters in je case aanwezig zijn : check deze ook eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.