Ga naar inhoud

draadloos internet valt steeds weg

Marc71

Aanbevolen berichten

Wie oh wie kan mij helpen???

Ben in september van dit jaar overgestapt van KPN naar UPC vanaf het begin hebben wij problemen met het draadloos internet op 2 laptops. Als wij aan het internetten zijn valt om de haverklap de verbinding met het internet weg. Of het is erg traag terwijl wij 60mb snelheid hebben. Server's kunnen niet gevonden worden, kort samengevat het is hopeloos. Ik heb de laatste tijd meer met UPC en Sitecom aan de telefoon gezeten als met mijn eigen vrouw. Telefonisch zijn er zoveel stappen doorlopen dat UPC een nieuwe router van Sitecom heeft gestuurd. Maar we hebben nog steeds hetzelfde probleem. Als mijn zoon wil gamen worden er geen server's gevonden, het surfen gaat traag en het internet valt nog steeds weg!!!! Op 1 laptop hebben wij windows XP en de andere Widows 7 home premium. Vandaag weer gebeld met UPC maar daar begint de procedure weer opnieuw daar heb ik weinig zin in. Weet iemand of kent iemand dit probleem en is er een oplossing. Ik hoor het graag.

Mvg Marc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk is het radiosignaal te zwak of het wordt gestoord door iets. Verbeterd de situatie als je dichter bij de router zit?

Kan je met de laptops ergens anders (kennissen, hotspot) wel zonder problemen werken?

Staan er andere radio bronnen dichtbij ? (Draadloze telefoon, ...).

Kan je zien of je veel andere Wifi netwerken in je buurt hebt, en of ze een sterk signaal geven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.