Ga naar inhoud

fout bij het afspelen van films

polleke2

Aanbevolen berichten

Dag iedereen

sinds gisteren avond kan ik geen avi films meer bekijken ik krijg altijd dit als antwoord

C:/windows/sijswow64/quartz.dll is niet geschikt voor windows of het bevat een fout.

probeer het programma opnieuw te installeren

ik BPplayer verwijderd en terug gezet of zelf een andere player het blijft het zelfde

wie heeft hier al dit probleem al eens mee gemaakt

MVG

Polleke

Link naar reactie
Delen op andere sites

quartz.dll is volgens de info van google een bestand van directx.

Download directx hier:

Download Details Web-installatieprogramma voor DirectX-runtime-bestanden voor eindgebruikers

Druk op "Downloaden". Download het dus, en daarna dubbelklikken op het bestand en installeren.

Daarna de pc herstarten.

Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/DirectShow

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer een herstelpunt terug te plaatsen, van toen u het probleem nog niet had.

Hier leest u hoe u een herstelpunt kunt terugplaatsen in Windows 7:

http://www.pc-helpforum.be/f279/hoe-zet-ik-een-herstelpunt-terug-27958/

(klik erop!)

Neem bijvoorbeeld een zo oud mogelijk herstelpunt (bijvoorbeeld van een week geleden of langer).

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer een herstelpunt terug te plaatsen, van toen u het probleem nog niet had.

Neem bijvoorbeeld een zo oud mogelijk herstelpunt (bijvoorbeeld van een week geleden of langer).

bedankt voor de reactie maar ik heb dat algedaan maar ik kan niet verder dan vandaag

en normaal zou ik voor goed te zijn naar donderdag moeten gaan maar in w7 lukt dat niet

bedank hoor

Heb je ook een vinkje gezet voor " meer herstelpunten weergeven" ?

In afbeelding 1 krijg ik maar 1 herstelpunt, als ik het vinkje plaats krijg ik direct veel meer mogelijkheden.

post-23245-1417704646,8065_thumb.jpg

post-23245-1417704646,847_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.