Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 95
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:
Het bericht komt van hun webmaster (@home.nl) én zij blokkeren je IP...dus dan lijkt het me vrij evident dat ze ook weten waarom ze deze stappen ondernemen.

Maar in bericht 20 geef je door dat zei beweren dat het probleem bij jouw PC ligt. :hmmmm:

Geplaatst:

Ja klopt het probleem ligt lokaal zeggen ze dus bij mijn pc ik heb de afgelopen week anderhalf uur aan de telefoon gehangen met Ziggo en Service+ dus ik weet niet meer wat ik moet doen .

johnnyboy

Geplaatst:

Als zij zelf niet kunnen anwtwoorden op he feit dat ze je blokkeren? :hmmmm:

Het enige wat je nog kan proberen is Office verwijderen.

Dan voer je onderstaande uit:

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Installeer dan Office opnieuw.

Geplaatst:

ik heb cc cleaner geinstalleert enz: zoals jij hebt aangegeven ik heb Microsoft Office op nieuw geinstalleert maar het heeft allemaal niet geholpen jammer en balen .

Johnnyboy

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.