Ga naar inhoud

Nieuw systeem start niet


mariom

Aanbevolen berichten

Ik heb nieuwe onderdelen gekocht.

Na alles goed gemonteerd te hebben in de case, kan hij niet opstarten.

De fans draaien alsook de harde schijf, echter komt er geen beeld.

De fan van de grafische kaart draait herhalend onregelmatig van snel naar traag.

De fan van de processor draait zichtbaar traag.

Ik vermoed dat het geheugen enkel Intel ondersteund, altans heeft men mij in de winkel dit geheugen aangeboden?!

Dit zijn de nieuwe onderdelen:

GIGABYTE GA-970A-UD3 AMD 970 Socket AM3+

AMD Bulldozer Zambezi FX-6100

4GB Kit (2 x 2GB) 1600Mhz DDR3 9-9-9-27 KINGSTON HyperX Blu - KHX1600C9D3B1K2/4GX

Deze onderdelen blijven behouden:

GeForce GTS 450

977GB Western Digital WDC WD10EARS-003BB1 ATA Device (SATA)

Mvg,

aangepast door mariom
Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen.

Het moet aan 1 van de nieuwe onderdelen liggen.

Ik heb een 500 watt voeding dus daaraan kan het ook niet liggen?

Mijn vermoeden is het geheugen, want het volgende lees ik:

DESCRIPTION

Kingston's KHX1600C9D3B1K2/4GX is a kit of two 256M x 64-bit (2GB) DDR3-1600 CL9 SDRAM (Synchronous DRAM), 2Rx8 memory modules, based on sixteen 128M x 8-bit FBGA components per module. Each module kit supports Intel® XMP

(Extreme Memory Profiles). Total kit capacity is 4GB. Each module kit has been tested to run at DDR3-1600 at a low latency timing of 9-9-9-27 at 1.65V. The SPDs are programmed to JEDEC standard latency DDR3-1333 timing of 9-9-9 at 1.5V. Each 240-pin DIMM uses gold contact fingers and requires 1,5V.

Mvg,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog steeds niks.

*Enkel slot 1 wit

*Slot 1 en 2, de witte

*Zonder geheugen ook niks

*Andere video kaart, dan wel zonder fan

*CPU fan draait nog steeds traag

*Geen opstart geluidssignaal of fout melding

*Power lamp brand, die van de HD al eens flitsend in het begin

Iemand die mijn vermoeden kan bevestigen omtrent het geheugen?

Grt

aangepast door mariom
Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen.

Het moet aan 1 van de nieuwe onderdelen liggen.

Ik heb een 500 watt voeding dus daaraan kan het ook niet liggen?

Mijn vermoeden is het geheugen, want het volgende lees ik:

DESCRIPTION

Kingston's KHX1600C9D3B1K2/4GX is a kit of two 256M x 64-bit (2GB) DDR3-1600 CL9 SDRAM (Synchronous DRAM), 2Rx8 memory modules, based on sixteen 128M x 8-bit FBGA components per module. Each module kit supports Intel® XMP

(Extreme Memory Profiles). Total kit capacity is 4GB. Each module kit has been tested to run at DDR3-1600 at a low latency timing of 9-9-9-27 at 1.65V. The SPDs are programmed to JEDEC standard latency DDR3-1333 timing of 9-9-9 at 1.5V. Each 240-pin DIMM uses gold contact fingers and requires 1,5V.

Mvg,

Volgens de producent van het moederbord zou je geheugentype ok moeten zijn.

Maar dit is een 2 x 2MB kit, en ik lees hier iets over 4 slots in gebruik, combineer je dit met ander geheugen of begrijp ik iets niet goed ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.