Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als eerst stond er Windows Vista op een MH35 zou ook wel goed kunnen. Maar hoe kan ik bericht 2 uitvoeren? Want dat moet je blijkbaar op Internet downloaden of niet? want dat heb ik dus niet :P

---------- Post toegevoegd om 11:23 ---------- Vorige post was om 11:16 ----------

Geplaatst:

Als je geen internet hebt hoe kom je dan op dit forum? :hmmmm::P

Je kan speccy downloaden vanop die pc waarmee je hier dus op het forum geraakt.

Zet speccy dan op een stick of cd en installeer het dan op je laptop waar het probleem zich voor doet.

Geplaatst:

Haha okee logisch dus zal 't ff doen.

---------- Post toegevoegd om 13:35 ---------- Vorige post was om 13:21 ----------

Ik krijg een fout bij het openen van Speccy. Namelijk '' Kan entrypoint van procedure GetExtendedTcpTable niet vinden in DLL-bestand IPHLPAPI.DLL

Geplaatst:

Maar speccy heeft wel een internet verbinding nodig om de link te posten en dat zal dus niet gaan.

Je moet dus opslaan als tekstbestand kiezen in plaats van publish snapshot.

Voordat je het tekstbestand kopieert of toevoegt aan je volgend bericht, open je dit tekstbestand en verwijder de windows installatie sleutel.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.