Ga naar inhoud

Opslaan wachtwoorden

Have0

Aanbevolen berichten

Bij diverse internetsites waarbij je moet inloggen heb je een inlognaam en wachtwoord. Soms kun je het wachtwoord wat je verandert ook opslaan. Waardoor je de volgende keer bij inloggen gelijk het juiste wachtwoord hebt. Bij andere sites lukt dit niet. Ik weet dat je wel kan zien via extra opties beveiliging wachtwoord tonen. Maar ik wil juist dat als je een nieuw wachtwoord kiest, hij dit nieuwe wachtwoord ook opslaat. Soms krijg je automatisch in beeld een vakje waarin staat nieuw wachtwoord opslaan, maar bij andere sites weer niet. Ik zou dit wel willen maar weet niet hoe.

Alvast bedankt en goed weekend

Groeten

Johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgaande op je beschrijving geloof ik dat je firefox gebruikt.

Je hebt dus bij extra opties beveiliging een vinkje gezet bij paswoorden onthouden.

Als je dan een nieuw paswoord ingeeft op een site waarvan firefox al een paswoord heeft, vraagt firefox toch of je het paswoord wil wijzigen en slaat dan het nieuwe paswoord op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Kweezie Wabbit, het klopt dat ik inderdaad firefox gebruik. Bij alle pagina's waarbij je het wachtwoord verandert komt er een tekst in beeld wachtwoord veranderen. Maar ik heb een site van mijn werk die ik thuis gebruik en daarbij lukt het niet zo het kunnen dat het komt omdat hij extra beveiligt is ? Of moet ik eerst het wachtwoord verwijderen in de lijst via extra opties beveiligen ? Of eerst dat vinkje weghalen bij wachtwoorden opslaan en daarna wel ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ik heb een site van mijn werk die ik thuis gebruik en daarbij lukt het niet zo het kunnen dat het komt omdat hij extra beveiligt is ?

Dat zou best kunnen want ik heb ook een site van het werk en daar kan ik helemaal niets opslaan van psawoorden; firefox vraagt zelfs niet om het paswoord op te slaan terwijl dit bij alle andere sites wel het geval is.

Of moet ik eerst het wachtwoord verwijderen in de lijst via extra opties beveiligen ?
Dat is zeker het proberen waard. Dan word dit gezien als een eerste maal en zou het wel kunnen lukken om het paswoord op te slaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.