Ga naar inhoud

hd update lukt niet


misteragga

Aanbevolen berichten

Dit programma is niet echt belangrijk, een externe schijf heeft geen programma nodig om te werken. De foutmelding hier is dat hij de oude versie niet kan verwijderen. één van de oorzaken kan zijn dat je niet genoeg rechten heb om het programma te verwijderen. Probeer dit handmatig te doen, en daarna de nieuwe versie te installeren. Dan zou het zonder foutmeldingen goed moeten gaan :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De oude versie kan je verwijderen via Programma's en onderdelen (zit in Windows) en de nieuwe versie kan je downloaden van de site van Western Digital als het goed is.

oke nu ik dit uitgevoerd heb kan ik niet meer op dit icoontje klikken zie bijlagen

ik heb de software terug moeten zetten naar de oude versie om dat de nieuwe als nog niet functioneerd

maar nu ik de oude heb geplaats kan ik niet meer op de icoontje klikken om in me schijf te komen dit is wat soluto zegt zie bijlage ik kan wel nog in me schijf.

post-12056-1417704651,8359_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je 64 of 32 bit?

Als je 32 bit heb: Ga naar 'Computer', C:\Program Files\(iets met Western Digital)

Als je 64 bit heb: Ga naar 'Computer', C:\Program Files(86)\(iets met Western Digital)

Kijk of je vanuit hier wel de .exe kan starten. Zo ja, kan je een snelkoppeling maken op je bureaublad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.