Ga naar inhoud

hd update lukt niet


misteragga

Aanbevolen berichten

het is een software van de schijf wat je er mee kan doen staat als het goed is hier in een handleiding

hier onder de link waar het duidelijk staat wat de software inhoud en waarom ik het gebruik is om de firmware te update

en te zien hoe vol me schijf zit.

linkwdc.custhelp.com/app/answers/detail/search/1/a_id/3740 - Translator

---------- Post toegevoegd om 18:19 ---------- Vorige post was om 18:17 ----------

wdc.custhelp.com/app/answers/detail/search/1/a_id/3740 - Translator

Link naar reactie
Delen op andere sites

update: ondertussen ben ik druk bezig geweest om de schijf terug te plaatsen zoals die wat is

het is gelukt om de oude status terug te plaatsen bij mij vriendin is de wd smartware update wel gelukt

en zij heeft de interface in het nederlands en ik engels maar dat vind ik niet zo erg dus ik neem aan dat ik de update

kan negeren want de firmware is wel het zelfde als bij me vriendin of kan ik als nog wel de moeite doen om de wd smartware update te doen wat zeggen jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het programma goed werkt zonder de firmware update lijkt het me niet noodzakelijk. Daarnaast kan je ook in Windows 7 zien hoeveel ruimte je schijf nog over heeft. Ik heb ook een aantal externe schijven, maar heb de firmware nog nooit hoeven updaten, heb ook een Western Digital gehad maar kende dat programma niet, dus zonder dat programma moet het ook werken ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

WD Smart Ware is het back-up programma van WD (handleiding hier) en heeft als doel de gegevens van je pc en de externe HDD te synchroniseren...als het werkt, werkt het goed...maar helaas loopt het vrij regelmatig vast, in Vista nog meer dan in Windows 7...:hmpf:

Ik heb zelf o.a. 3 externe WD HDD's en gebruik het programma niet meer : ik heb de software verwijderd, HDD geformatteerd.

Als je regelmatig (+/- alle 4 à 8 weken) een kopie van je contactpersonen (.csv-bestand), je bladwijzers, de map documenten, de map afbeeldingen en een volledige image (bijvoorbeeld met Macrium of Paragon) op je externe schijf plaatst zit je mijns inziens safe...alle muziek en films bewaar ik zowiezo apart op een andere HDD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je afbeelding is zo fel geknipt dat het amper te achterhalen is waar je ze hebt gemaakt...:dong:

Ik vermoed dat ze komt uit de beveiligingsinstellingen in systeembeveiliging ?...indien positief (zie screen) : daar is de standaard instelling dat dit enkel staat ingeschakeld op de C-partitie.

post-20447-1417704653,5647_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.