Ga naar inhoud

geen internettoegang wel verbinding met acer aspire 7750G

bla..

Aanbevolen berichten

Ik heb een nieuwe laptop gekocht en ik heb een week perfect draadloos internet gehad maar vorige week had ik geen internettoegang meer. het gekke is dat ik wel internettoegang heb maar geen verbinding en op de 1 of andere manier registreerd hij het ook als een onbekend/ openbaar netwerk terwijl hij toch de naam geeft. ik heb dit proberen op te lossen met op forums te zoeken en ook de probleemoplosser geprobeerd met mijn laatste hoop richt ik mij dus op jullie. ik heb een acer aspire 7750G en ik gebruik windows 7 ik heb al geprobeerd om het programma CmD te gebruiken(misschien niet goed gedaan?) maar tevergeefs de firewall uitschakelen werkte ook niet alstublieft help me :adore:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

eerst en vooral wat meer info nodig?

Je draadloos netwerk dat je gebruikt is jou eigendom? zoja, heb je al andere apparaten getest erop?

Of je eigen apparaat getest op een ander netwerk?

Nu wil ik dat je het volgende doet=

-Je opent CMD (start -> uitvoeren -> cmd)

-daarin typ je ipconfig /all

-rechtermuisklik op de tekst in het kader en klik op markeren, dan plak je zo de uitvoer hier op het forum...

Link naar reactie
Delen op andere sites

IPconfig ietsje meer in detail. :-)

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.

Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

In het opdrachtprompt typ je ipconfig /all > c:\ipconfig.txt en druk enter.

Let op de spatie voor de / en voor en na de >.

C is de schijfletter van de systeemschijf; deze kan je aanpasssen indien de systeemschijf niet de letter C heeft.

Open de verkenner en klik op de C schijf.

Open het bestand ipconfig.txt en plak de inhoud in je volgend bericht of voeg het bestand ipconfig.txt toe aan je volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.