Ga naar inhoud

toegang geweigerd

axel321

Aanbevolen berichten

Als je deze Q drive ook hebt als de gsm niet is aangesloten, heeft die Q drive niets met de gsm te maken.

Van waar komt deze Q drive dan wel :hmmmm:

nee hij komt echt te voorschijn van het moment dat ik de gsm verbind met de pc en verdwijnt wanneer hij wilt maar nu met het programma dat ik heb komt hij niet meer

dit heb ik net ontdekt ik het 3 usb aansluitingen en in de eerste krijg ik alleen het programma (samsung studio) te zien en in de 2de en 3de krijg ik dit post-8343-1417704653,6634_thumb.png er bij

ik herinnert mij dat voor ik het programma had stonden er twee zinnen wat er stond weet ik niet meer en vanaf dan kon ik die Q drive zien maar nu komt hij gewoon helemaal niet meer

en ik heb niet altijd de zelfde usb aansluiting genomen en miss kan het daar aan liggen van het rare Q drive nest

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Probeer eens om de usb poorten te resetten.

Koppel alle usb apparaten los behalve muis en toetsenbord.

Ga naar apparaatbeheer.

Dubbelklik op de usb controllers om ze allemaal te zien.

Klik de onderste aan met de rechter muisknop en kies voor installatie ongedaan maken.

Herhaal dit voor alle usb controllers.

Sluit het apparaatbeheer af en herstart de pc.

De usb drivers zullen opnieuw geinstalleerd worden en de poorten worden geinitialiseerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar het heeft persies wel gewerkt wand nu krijg ik bij alle 3 USB poorten de zelfde melding apparatuur installeren waarom dat die dat vraag weet ik niet wand ik heb die al meerdere malen zo geïnstalleerd maar dat maakt mij niets uit ze werken ik mijn bestanden van mijn gsm naar de pc en omgekeerd meer moet ik niet hebben

voor mij is dit opgelost of nie ? :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vierde usb poort zit misschien intern de pc en dus niet zichtbaar/bruikbaar van buitenaf.

Als alle usb poorten en je webcam nu goed werken is het probleem waarschijnlijk wel opgelost.

Hijackthis mag je verwijderen als je wil.

Gewoon via het configuratiescherm - programma's en onderdelen hijackthis selecteren en dan verwijderen.

Malwarebytes kan je laten staan en wekelijks uitvoeren als aanvulling op de normale virusscanner.

Wel opletten dat je eerst een database update doet (via het tabje updates) voor je de scan start.

Als je verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost.

Nog veel computerplezier

:ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.