Ga naar inhoud

Website wordt niet weergegeven (2)

Nederbelg

Aanbevolen berichten

PC Helpforum moderator bericht:
Heb even een eigen onderwerp voor je aangemaakt. Afgesplitst van dit topic

Hallo mensen,

Ik heb dit raar probleem met die websites ook wel eens.

Heb geen idee waar dit dan aan ligt. (gebruik wel een Adblocker, maar weet niet zeker of deze dat veroorzaakt)

Maar als ik dan de programma's Ccleaner & Advance System Cleaner gebruik en de browser weer op nieuw opstart, dan werkt alles weer normaal.

Ik kan hier ook geen tijd aan vast knopen, soms gebeurt het maanden niet.

Dus voor mij is dit geen echt probleem, weet hoe ik dit moet oplossen.

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je had geen eigen topic voor mij hoeven aan te maken.

Ik wou alleen maar laten weten dat ik ook soms die problemen hebt met web sites

die niet goed worden weergeven of weg vallende letters in websites (zie ook mijn andere topics)

Als zich deze problemen bij mij voordoen, dan laat ik Ccleaner & Advance System Care draaien.

Endan werkt alles weer normaal. (ps.. dit website probleem gebeurt zowel op Google Chrome & de Internet Explorer)

Heb totaal geen idee waar dit aan kan liggen, dit gebeurt zo iets 1x in de 3 maanden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, ik hoor dit vaker over de ASC.

Maar sinds ik dit programma gebruik, heb ik wel geen last meer van pc crashes of BSOD,

bovendien loopt de pc veel sneller & stabieler.

Ik gebruik de ASC al vele jaren & sinds kort heb ik zelfs een jaar licentie op de pro versie.

Ik heb nog nooit 1 probleem gehad met de ASC.

Bovendien als ik iets wil weten of hulp nodig heb over een product van IObit,

dan kun je die vraag gewoon stellen op hun forum & je krijg dan nog dezelfde dag een antwoordt terug

Heb vroeger nog verschillende andere vergelijkbare programma's uit geprobeert zoals, Glary Utilities, PC tools Registry Mechanic, Iola's Systeem Mechanics.

Maar die programma's waren inderdaad schadelijk voor de pc.

Ik weet dat je moet oppassen met zo'n programma's, ze willen wel eens wat teveel weggooien.

Maar ik heb de ASC zo ingesteld, dat hij alle wijzigingen 3 maanden bewaart. (Dus ik kan altijd terug)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aardig wat lectuur over opschoonprogramma's kan je hier vinden... ;-)

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.