Ga naar inhoud

mail configureert steeds

dodgeboy

Aanbevolen berichten

wel live mail configureerd nog steeds,ik wou een windows herstel doen,ik heb bij het eerste gebruik van mijn acer 7738g laptop

de gevraagde hersteldisc en 3 backup discs gemaakt, ik wil die nu dus gebruiken via hersel (geavenceerde methode)maar dit lukt niet, laptop start terug op vraagt achter de windows cd ik plaats die nogmaals ,en dan krijg ik plaats de officiele windows dvd ?de 3 backup dvd,s waren toen (2jr)geleden wel succes vol voltooid,ik wil een systeem herstel doen om de 2 fouten nl ik kan geen backups meer maken (onvoldoende schijfruimte is de foutmelding)terwijl er 395gig vrij is ?op de Dschijf en ik wil van dat configureren van live mail af mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ik heb soluto geinstaleerd en die vond app crash live mail UXCOREDLL ,ik ben dit bestand gaan zoeken in windowslive mail profiles x86 en gevonden als ik daar op klik krijg ik deze foutmelding ;de module c:/program kan niet worden geladen, zorg ervoor dat het binaire bestand in het opgegeven pad is opgeslagen,of spoor de fout op door te zoeken naar problemen met het binaire bestand of hiervan afhankelijke dll-bestanden kan opgegeven module niet vinden. wat kan ik hier aan doen ? mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

alle problemen van de baan ! backup terug zetten is gelukt je moet nl met dvd 3 beginnen !en niet met de ;logische nr 1:

en het mail probleem zat bij essential zelf in de update van live mail maar kan moeilijk hersteld worden in win 7,het is wachten op een nieuwe update,live mail 2011 staat er terug op maar ik heb die update al verborgen !bedankt om proberen te helpen mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.