Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

we hebben een iphone gekregen maar ik wil graag mijn oude smsjes van mijn oude telefoon overbrengen naar de iphone 4 os.

alvast bedankt.

---------- Post toegevoegd om 11:58 ---------- Vorige post was om 11:57 ----------

de oude telefoon is android

Geplaatst:

met een ongelukje heb ik jullie de verkeerde versie gegeven het is 3GS maar deze iphone hebben weer gekregen van een iemand uit onze familie. ik heb nog een probleem hij weergeeft geen een enkele netwerk tenminste heel soms ik stel deze vraag maar even ook in deze topic zodat ik geen andere topic hoef te openen

Geplaatst:

Hmm, ik heb zelf Android en geen iPhone, maar zoek eens bij instellingen, of wi-fi aanstaat en of er een proxy oid staat ingesteld. Heb je al gekeken of de iPhone smsjes kan importeren via een XML-bestand?

• 4 weken later...
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Bij gebrek aan reactie sluiten we dit topic af. Indien je wenst dat dit heropend zou worden, neem dan contact op met één van de moderators van PCH !

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.