Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb vorige week een nieuwe Mac gekocht. Afgelopen zaterdag heb ik in de winkel ook Microsoft Windows 7 CD gekocht. E.e.a. via Bootcamp geinstalleerd. Alles werkt op een router, ook een Ipad.

Nu werkt mijn Mac prima, net zoals mijn Ipad, maar als ik opstart via Windows krijg ik de melding dat er geen netwerkhardware is gevonden. Ik dien een stuurprogramma voor netwerkadapter te installeren. Ik ben nu twee dagen bezig, maar ik krijg het niet opgelost. Helaas kan/wil Apple support mij niet helpen. Het is een microsoft probleen volgens hen....

WIE O WIE KAN MIJ HELPEN AJB??

Raphael

Geplaatst:

Ja, ik had e.e.a.a via Bootcamp geïnstalleerd. Het probleem bleef bestaan, wat ik ook probeerde. Nu blijkt dat de reservekopie die ik diende te branden vooraf aan de Windows installatie, NA de installatie van Windows opnieuw in de MAC moest plaatsen. Dat wist ik niet (ik dacht dat het een reservekopie tbv de MAC gegevens was oid), noch werd er een melding gegeven dat dit diende te gebeuren. Niet door MAC noch door Microsoft tijdens het gehele proces. Enfin, dit dus nu gedaan waardoor idd de resterende programma's werden geïnstalleerd . Hij doet het nu dus.

Bedankt voor jouw reactie!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.