Ga naar inhoud

CPU fan eroor press F1 to resume

mover

Aanbevolen berichten

• Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

:hmmmm: Als je het toerental van je CPU fan selecteerd in je BIOS en je drukt dan op enter, opent dan een menu waar je het toerental waarbij alarm word geslagen kan wijzigen.

Ik weet niet of dat bij jou het geval is maar het zou kunnen, ik kan dit nergens terug vinden maar niet geschoten is altijd mis.

De plaats waar je pc staat is die nu koeler dan anders? Dat zou een verklaring kunnen zijn dat deze bij een koude start dat lagere toerental van je CPU fan.

Anders denk ik dat je je toevlucht moet zoeken in een fancontroller waarmee je het toerental zelf kan instellen, maar dan dien je CPU Q-fan uit te zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik op enter druk krijg ik de mogelijkheid om hem op IGNORED te zetten. Meer niet. De PC staat op dezelfde plek als anders. Dit begon al toen het nog warm was. Heb vroeger wel een cotroller gehad van ASUS Die heb ik niet meer omdat ik er niet mee overweg kon. De PC maakte toen ook veel lawaai. Kan best zijn dat het na het unistallen gekomen is dat ik nu steeds op F1 moet drukken? Welke fancontroller zou ik moeten nemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.