Ga naar inhoud

image terugzetten via paragon hard disk manager special edition 2010

Gast

Aanbevolen berichten

jawade, mijn laptop startte op in 1 minuut 20 sec, dankzij de tool advanced system care en pc brother system care free duurt het nu ruim vier minuten, zijn al mijn systeemherstelpunten verwijdert en herkent hij zelfs mijn printer niet meer, moraal, sommige computertijdschriften geven wel rare tools om uit te proberen, nu, ik heb wel een externe harde schijf waar ik onlangs een image mee hebt gemaakt via paragon hard disk manager, alleen, weet er iemand hoe ik die image kan terugzetten en of de harde schijf van mijn laptop automatisch herschreven wordt zodat ik naar de vorige toestand terugkeer waar alles nog vlot draaide:embarassed:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanaf blz. 158 van deze handleiding lees je hoe je een backup terug zet die op een externe schijf staat.

Heb je een backup gemaakt van je volledige partitie of schijf?

Indien je over meerdere partities beschikt let dan wel op dat je de juiste stationsletter selecteert waarop je backup terug geplaatst moet.

meestal moet je de C selecteren.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

euh, kan handleiding niet vinden, geen link toegevoegd of zo ? Ik heb inderdaad een volledige back up gemaakt, dus zowel van c als d partitie, voor windows te herstellen heb ik enkel de c partitie nodig, dus enkel c aanvinken ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.