Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb sinds een aantal dagen een probleem met de numlock toetsen van mijn toshiba laptop. Het lampje van numlock brandt constant, maar de cijfers doen het niet. Het lampje gaat ook niet meer uit als ik op de numlock knop druk. Ik heb al via regedit, BIOS en control panel allerlei instellingen geprobeerd, maar niets werkt. Het rare is dat ik in Windows Media Player wel naar het vorige en volgende nummer kan gaan door op resp. 4 en 6 te drukken (met pijltje naar links/rechts erop). Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Geplaatst:

Hmm, als je die pijltjes kan gebruiken betekend het dus dat ie uitstaat. Kan je met 2 en 8 ook scrollen in een webpagina (bijvoorbeeld deze site?) Dan zou het betekenen dat je Num-lock kapot is.

Geplaatst:

Heb je nog een lege cd over? Dan zou je Linux Ubuntu kunnen branden op die cd en dan Ubuntu opstarten vanaf cd (dus niet installeren). Dan kan je kijken of je de num-locktoetsen wel kan gebruiken.

Geplaatst:

Ja, dat is net zoiets als Windows, maar dan gratis. Ook zijn hier bijna geen virussen voor. Het nadeel is dat je geen .exe bestanden kan gebruiken. Maar dat is in dit geval niet erg, aangezien je alleen maar even hoeft te testen of je numlock toetsen het doen.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.