Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Mooi zo !

na het uitvoeren van het systeemherstel neem je best je opstarters eens grondig onder handen met Soluto (klik er op)

Dan is de vraag hoe de laptop zich gedraagt na het uitvoeren van Soluto ?...:hmmmm:

Geplaatst:

Dat systeemherstel wil ik dus eigenlijk niet, aangezien ik dan al mijn programma's etc. kwijtraak. Is er niet gewoon een manier om die spellen ergens te downloaden en te installeren zodat het probleem verholpen wordt?

Geplaatst:

Zou het kunnen dat je systeemherstel en terugzetten naar fabrieksinstellingen door mekaar haalt ?...

Systeemherstel is het ongedaan maken van een bepaalde bewerking, in het tweede geval ga je helemaal terug naar 'dag 1'.

Geplaatst:

Ok, ik ben klaar voor systeemherstel en ben begonnen de stappen uit te voeren zoals eerder vermeld. Echter, in tegenstelling tot gisteren zijn er nu maar een paar herstelpunten waarvan de 'vroegste' 21 oktober is.. Help?!

Geplaatst:

Ja. Komt geen enkele bij wanneer ik dat doe. Gisteren kon ik nog een herstelpunt zien met daarin de verwijderde spellen etc. Nu is het laatste herstelpunt 21/11 om 11.31. Gisteren had ik er nog eentje van sowieso diezelfde dag 10.23, waarbij al die spellen etc. dus stonden.

---------- Post toegevoegd om 16:35 ---------- Vorige post was om 16:25 ----------

Zouden er binnen een week na aankoop al herstelpunten verdwenen zijn?!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.