Ga naar inhoud

Google links verwijzen me door naar andere sites !

Aanbevolen berichten

• Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo Kape en michel1960,

Ben de broer van MDG.

Hij is nu slapen (zal dit morgen op zijn werk lezen) en zal pas voor morgenavond zijn

Zijn pc heb ik terugedraaid met acronis naar maart 2010 dacht ik, alle progrs vernieuwd/ geupdate en stilletjes aan begon het opnieuw. Door de terugdraai was zijn geluidsprobleem van de baan en in normale omstandigheden zou hij geen probleem meer gehad hebben maar op google moest je soms 3 maal klikken om ergens binnen te geraken (soms een popup)

Heb hem pc terug laten komen halen...

Ben van toen verder gaan zoeken en blijkt dat het over Google Redirect virus moet gaan , had hem zelf al de tdsskiller aangeboden maar kreeg en nu nog niet aan het draaien

Aangezien dat Google virus het verhinderd van naar oplossingen te zoeken vermoeden we ook dat dit zelfs het draaien van tdsskiller tegenhoud (staan nog gevallen op het net)

Hoop dat die rar lukt en miss beste dat hij dat eerst probeert en dan die Eset ( wou hem dit zelf al aanbieden maar omdat hij hier terug zit met zijn probleem hou ik mij beetje aan de kant zodat alles niet in het 100 loopt )

Alvast bedankt voor de hulp en het meedenken en toch chapaeu voor het werk dat jullie verrichten !

Hoop dat het opgelost geraakt.

Vriendelijke groeten ,

RV

Link naar reactie
Delen op andere sites

aswMBR version 0.9.9.1116 Copyright© 2011 AVAST Software

Run date: 2011-12-21 19:23:53

-----------------------------

19:23:53.093 OS Version: Windows 5.1.2600 Service Pack 3

19:23:53.093 Number of processors: 1 586 0xA00

19:23:53.093 ComputerName: OEM-7GER1D8TGEK UserName: Michel

19:23:53.968 Initialze error 0 - driver not loaded

19:23:58.140 Service scanning

19:23:59.703 Modules scanning

19:23:59.703 Disk 0 trace - called modules:

19:23:59.703

19:23:59.703 Scan finished successfully

19:24:27.875 The log file has been saved successfully to "E:\Documents and Settings\Michel\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Allerlei\aswMBR.txt"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.