Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Als ik met mijn Macbook Pro een email wil openen en daarvoor dubbel klik, dan opent de pagina slechts met een half scherm. Dit is nooit geweest, maar schijnbaar heb ik per ongeluk iets veranderd. Heeft iemand een oplossing? Op voorhand bedankt,

Jack.

Geplaatst:

Hoe wil je dit juist bedoelen ???

Als je in Entourage een mail opent, krijg je maar een half leesscherm te zien vd mail, of versta ik het verkeerd ..

Zou je er een Foto van kunnen nemen (ter verduidelijking)

"Volledig schermafbeelding maken en kopiëren naar het klembord:ctrl + cmd ⌘ + shift ⇧ + 3

Van een bepaald gebied een schermafbeelding maken en kopiëren naar het klembord:

ctrl + cmd ⌘ + shift ⇧ + 4 en maak een selectie."

Bg

VenimK

Geplaatst:

Beste VenimK,

In de eerste plaats bedankt voor uw bericht. Ik denk het zonder foto ook uit te kunnen leggen.

Als ik Entourage open, ( opstart ) gebeurt dat in een volledig scherm. Als ik vervolgens dubbel klik op een willekeurige e-mail, opent deze slechts op een half beeldscherm ( links ) in tegenstelling tot eerder gebruik, toen na dubbelklik het scherm beeldvullend was.

Ik verneem graag een eventuele oplossing. Schijnbaar heb ik ongewild iets gewijzigd en krijg het niet voor elkaar om terug te keren naar de eerdere situatie.

Met vriendelijke Groet,

Jack.

Geplaatst:
Beste VenimK,

In de eerste plaats bedankt voor uw bericht. Ik denk het zonder foto ook uit te kunnen leggen.

Als ik Entourage open, ( opstart ) gebeurt dat in een volledig scherm. Als ik vervolgens dubbel klik op een willekeurige e-mail, opent deze slechts op een half beeldscherm ( links ) in tegenstelling tot eerder gebruik, toen na dubbelklik het scherm beeldvullend was.

Ik verneem graag een eventuele oplossing. Schijnbaar heb ik ongewild iets gewijzigd en krijg het niet voor elkaar om terug te keren naar de eerdere situatie.

Met vriendelijke Groet,

Jack.

ff nadenken se :)

Als ge in Entourage bovenaan de menu kijkt, zou ge vermoed 'k zou ge iets moeten zien van 'weergave'

in deze menu vindt ge dan 'weergave'

Daar kan je kiezen voor verschillende wijze weergaven 'onderaan' , 'zijdelings etc.

is het dat wat je wilt bedoelen ???

Of heb je het gewoon over maximaliseren van vensters ?

bg

VenimK

Geplaatst:

als je na het openen van je mail het venster dan naar wensen manueel aan past naar grootte, vermoed 'k toch dat hij volgende maken dit zelf zou moeten doen, of gebeurd dit ook niet ?

Geplaatst:

Dat laatste is het geval. Als ik het venster handmatig naar een volledig scherm heb aangepast gaat het daarna bij het openen van elke andere e-mail weer fout en opent deze op een half scherm.

Groet,

Jack.

Geplaatst:

Hoi jdewitte,

Dan zou 'k het ook niet direct meer weten,

heb al wat opzoek werk gedaan, en vind ook geen oplossing tot hiertoe

't enige wak lees is dat het een Entourage / mac probleem zou zijn (dateert wel van 2008) ?

Entourage 2008 - Quite A Ride - The Google, the Bad and the Ugly - Blog on a Stick

- Is je Entourage up2date !

Heb in begin ok gebruik gemaakt van Entourage (denk niet dak ik dat 'probleem' had), dan outlook 2010 gebruikt, maar uiteindelijk toch bij de gewone OSX mail terecht gekomen :)

Beste Groeten

VenimK

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.