Ga naar inhoud

Ron2011

Aanbevolen berichten

Ik heb het even geprobeerd maar ik krijg deze niet terug. Is dit ook als je de pc niet opnieuw opstart? Dus je start internet explorer op, verwijderd de map Werkbalk favorieten, sluit Internet Explorer af en start hem daarna weer op. Is die map dan nog verwijderd of is deze weer terug?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@clarkie heb is een map in Favorieten. Als je op Favorieten klikt heb je een map die 'Werkbalk Favorieten' heet. Deze map verwijderd hij omdat hij deze niet gebruikt, maar als hij internet explorer dan weer opstart is zijn balk weer terug. Het is dus geen toolbar maar een map in Favorieten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@clarkie heb is een map in Favorieten. Als je op Favorieten klikt heb je een map die 'Werkbalk Favorieten' heet. Deze map verwijderd hij omdat hij deze niet gebruikt, maar als hij internet explorer dan weer opstart is zijn balk weer terug. Het is dus geen toolbar maar een map in Favorieten.

Ik ben geen IE gebruiker, enkel in noodgevallen. xD

Kan je er eens een screen van maken en plaatsen in een bericht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.