Ga naar inhoud

online nummer op Skype werkt niet

Doas

Aanbevolen berichten

Sinds kort krijgen bellers die mijn online nummer op Skype bellen een in gesprekstoon te horen. Ik ben daardoor voor hen niet bereikbaar. Ik kan wel via Skype gebeld worden (van Skype naar Skype, dus niet naar het online nummer). Ik kan ook via Skype bellen naar Skype, vaste of mobiele nummers.

Normaal is het zo dat als ik niet opneem als naar het online nummer wordt gebeld, het gesprek wordt doorgeschakeld naar mijn mobiele telefoon. Die functie werkt nu ook niet. Ik weet zo dus niet of iemand mij heeft willen spreken.

Graag advies hoe ik dit probleem kan oplossen. Bij voorbaat mijn dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Promind,

Er is voor circa 40,00 euro aan Skype krediet. Het abonnement op het online nummer verloopt pas op 1 maart 2012. Maar volgens mij heb je geen Skype krediet nodig om door een ander gebeld te worden op het online nummer. Volgens mij heb je dit krediet alleen nodig als je zelf wil bellen via Skype met iemand anders die geen Skype heeft. Het bellen via Skype gaat goed, dat is het probleem niet. Ik kan alleen niet worden gebeld op mijn online nummer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt hoor, maar voor call forwarding heb je wel krediet nodig, daarom de vraag.

Buiten dat, zou je eens kunnen testen of het wel werkt als call forwarding afstaat ?

Ik kan jammer genoeg zelf niet testen omdat ik in België geen inkomend nummer kan gebruiken. Ik had er vroeger wel een in de USA, en dat werkte zonder problemen.

Als dat niet lukt, zou ik Skype eens contacteren ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 maanden later...

Na circa 4 weken heeft Skype het probleem opgelost. Wat er precies aan de hand was, is mij niet verteld. Ik kreeg ook geen bericht dat de storing was verholpen. Door elke dag te testen, kwam ik erachter dat men mij via het online-nummer weer kon bereiken. Voor mijn zaak is het een grote schadepost geweest. Ik heb daarom nu een contract met een aanbieder van een vaste telefoonlijn. Dat is bedrijfszekerder dan bellen via Skype.

Zaak gesloten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.