Ga naar inhoud

nieuwe laptop

Gast jpvsarne

Aanbevolen berichten

hey ik zoek een nieuwe laptop dus heb ik laptop match maker is gedaan maar wil toch nog graag jullie mening.

post-19057-1417704655,3881_thumb.jpg

hij is echt alleen maar voor een paar uurtjes per dag wow te spelen en wat op youtube te zitten terwijl ik bij familie zit want de hele tijd maar op mijn kamer achter desktop word je nie goe van:D + ik wil wat minderen met gamen buiten wow

maar ik wil wow wel op hoge settings kunnen draaien.

wat is het verschil tussen die samsung en die asus buite de harddisk?

die hp is me iets te duur:embarassed:

ook wil ik hem bij coolblue bestellen maar zie ze er niet tussen staan maar misschien staat er een soortgelijke op hun site? budget is 1000euro

alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Persoonlijk vind ik 17" te groot voor een laptopscherm.

Hou er rekening mee dat de afstand tussen toetsenbord bij een laptop een 'vast gegeven' is : dat kan je niet wijzen.

Momenteel werk ik met een 16"...stel dat ik 'morgen' een nieuwe laptop zou moeten kopen en de keuze zou moeten maken tss een 15.6" en een 17" dan ging ik voor de 15.6"...maar, zoals reeds aangehaald : puur subjectieve keuze omdat ik de mobiliteit ook vrij belangrijk vind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga ergens vrijblijvend een pc-winkel, electro-zaak of zelfs supermarkt binnen om de laptops te bekijken en te vergelijken qua schermgrootte...speelt geen rol welke winkel : kijken is gratis en ik vind het toch wel belangrijk dat je overtuigd bent van je aankoop : het gaat over aardig wat centjes en het is wel de bedoeling dat je er een tijdje mee verder kan uiteraard... ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

toch nog 1 vraagje hij moet eigenlijk qwerty toetsenbord maar ik vind het model niet terug op coolblue:embarassed:

---------- Post toegevoegd om 16:27 ---------- Vorige post was om 16:25 ----------

---------- Post toegevoegd om 16:28 ---------- Vorige post was om 16:27 ----------

Ga ergens vrijblijvend een pc-winkel, electro-zaak of zelfs supermarkt binnen om de laptops te bekijken en te vergelijken qua schermgrootte...speelt geen rol welke winkel : kijken is gratis en ik vind het toch wel belangrijk dat je overtuigd bent van je aankoop : het gaat over aardig wat centjes en het is wel de bedoeling dat je er een tijdje mee verder kan uiteraard... ;-)
als ik een winkel binnen ga weet ik niet op wat ik moet letten ;p
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je met qwerty wil werken bestel je hem best in Nederland (bijvoorbeeld hier, afhaling in Eindhoven is blijkbaar ook mogelijk) of, neem eens contact (klik er op) op met power4pc : mogelijk kunnen ze een qwerty-versie bestellen voor jou ?...

Edit :

als ik een winkel binnen ga weet ik niet op wat ik moet letten ;p

De tip gaf ik puur om de schermgroottes in realiteit de vergelijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.