Ga naar inhoud

Java runtime fatal error

sers

Aanbevolen berichten

Ik heb intussen Java deleted en installed maar alleen de versie 6 update 26.

Is dat ok?

Eigenlijk is de update 29 beter maar als java correct is geinstalleerd, zal je binnen afzienbare tijd wel een melding krijgen dat er een update beschikbaar is en dan kan je die installeren.

De logjes van malwarebytes en hijackthis zijn nu helemaal in orde.

Ruim het register op met CCleaner.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

En dan is het nu afwachten of deze acties resultaat hebben gehad.

Je kan ondertussen alle programma's eens testen om te zien of er nog java of andere fouten optreden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb nog een probleempje en ik denk dat het komt door b.g. probleem wat opgelost is

Als ik van mijn computer een mailtje verstuur naar iemand dan komt dat af en toe in haar/zijn inbox als zg <ongewenste mail>> of <<spam>>

Kan ik daar wat aan doen?

Alvast bedankt voor uw antwoord

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog een probleempje en ik denk dat het komt door b.g. probleem wat opgelost is

Als ik van mijn computer een mailtje verstuur naar iemand dan komt dat af en toe in haar/zijn inbox als zg <ongewenste mail>> of <<spam>>

Kan ik daar wat aan doen?

Alvast bedankt voor uw antwoord

mvg

Eerste vraag : met welk mailprogramma verstuur je deze berichten ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als een mail toekomt in de map "spam" of "ongewenste mail" ligt dat meestal aan de ontvanger en niet aan de afzender.

De ontvanger kan regels instellen of een spamfilter gebruiken om de mails te filteren.

Als de verzender in het onderwerp of de tekst van zijn mail bepaalde termen gebruikt, die de ingestelde filters activeren en zo de mail als "spam" bestempelen.

Als verzender van een mail moet je dus ook opletten dat je geen "spamwoorden" gebruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik MS outlook. Ik bouw en onderhou ook een website (www.hvhetslot.nl)

Daar zit een contact formulier in en als ik daar een bericht verstuur naar het emailadres van de vereniging (dat heb ik niet onder beheer maar iemand anders) komt dat binnen in de map ongewenste email in de hotmail account van de vereniging

Kan het dat er met dat "contactformulier" zelf iets mis is ? Bij een poging een testbericht te verzenden, om te controleren of dit ook in de SPAMbox terechtkomt, komt er telkens een foutmelding "The requested URL /thanks.php was not found on this server" over de "bedanking". Mogelijk zit daar een verband met het probleem van de INbox en/of SPAMbox.

EDIT : heb inmiddels van de contactpersoon van je website een bericht ontvangen dat ook het testbericht dat ik verzonden heb in de SPAMbox is terechtgekomen. Lijkt er dus sterk op dat het probleem zich bevindt in de structuur van het bericht contactscript.php (inhoud of HTML-code van het formulier) dat via de website verstuurd wordt. Of natuurlijk op de instelling van Hotmail bij de ontvanger. Zeker is dat de oorzaak niet bij jouw PC ligt. Dat heeft deze test zeker al uitgewezen !

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het rare is dat ik vanavond iemand sprak die ik via mijn normale email een berichtje had gestuurd dat bericht ook als Spam werd ontvangen. Dat was voorheen nooit het geval bij die persoon. Dus ik denk dat het misschien wel bij mij zit?

---------- Post toegevoegd om 23:15 ---------- Vorige post was om 23:12 ----------

inzake uw opmerking over de foutmelding """""The requested URL /thanks.php was not found on this server" over de "bedanking". Mogelijk zit daar een verband met het probleem van de INbox en/of SPAMbox""""

Ja daar ben ik ook mee bezig om dat op te lossen maar als amateurtje is dat best moeilijk.

De berichten die via dat contactformulier verzonden worden worden wel allemaal ontvangen op de hotmail account van de vereniging

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.