Ga naar inhoud

Java runtime fatal error

sers

Aanbevolen berichten

Het rare is dat ik vanavond iemand sprak die ik via mijn normale email een berichtje had gestuurd dat bericht ook als Spam werd ontvangen. Dat was voorheen nooit het geval bij die persoon. Dus ik denk dat het misschien wel bij mij zit?
Dit zijn toch wel twee verschillende zaken, lijkt me. Enerzijds het contactformulier, wat vertrekt vanop de website naar een mailadres van een andere persoon. Anderzijds een bericht dat vertrekt vanuit jouw Outlook-mailprogramma en terechtkomt bij een contactpersoon uit jouw adresboek. Tussen beide gevallen zie ik geen enkele gelijkenis die tot hetzelfde resultaat zou kunnen leiden.

Maar om ook deze mogelijkheid te kunnen bekijken, mag je gerust - bij wijze van test - een mailtje sturen naar kape @ pc-helpforum.be (at = @ uiteraard). Kunnen we eens zien of dit bericht ook hier in de SPAMbox eindigt ? En kunnen we - al dan niet - uitsluiten of jij als afzender de oorzaak bent van de verhuis naar die SPAMbox ?

inzake uw opmerking over de foutmelding """""The requested URL /thanks.php was not found on this server" over de "bedanking". Mogelijk zit daar een verband met het probleem van de INbox en/of SPAMbox""""

Ja daar ben ik ook mee bezig om dat op te lossen maar als amateurtje is dat best moeilijk.

De berichten die via dat contactformulier verzonden worden worden wel allemaal ontvangen op de hotmail account van de vereniging

Positief is alvast dat jullie de berichten dan wel ontvangen. Negatief is uiteraard de foutmelding van het bedankingsformulier dat de gebruiker wel eens aan het twijfelen kan zetten. Succes met het oplossen van dit probleem.
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Bericht goed ontvangen ... en niet in de SPAMbox, maar in het gewone Postvak IN. Dit betekent dus normaal dat er niets mis is met dit bericht.

Bij wijze van doorgedreven test, heb ik het bericht dan nog verder doorgestuurd naar verschillende mailprogramma's gebaseerd op webmail (Hotmail, GMail, enz.) én naar een aantal adressen van verschillende providers ... en via geen enkel kanaal verdween dit bericht naar de SPAMbox.

Ook hier lijkt het er weer sterk op dat dus bij de bestemmelingen het probleem zit en niet bij jou als afzender. Althans ... uit mijn testen blijkt dat zeker niet het geval te zijn. Mocht de fout bij jouw Outlook liggen, dan zouden ALLE ontvangers van jouw berichten met hetzelfde probleem moeten geconfronteerd worden. Misschien kan je eens met een aantal bekende contactpersonen hetzelfde doen, wat je nu met mij hebt gedaan : een testbericht sturen, dus. En dan eens vragen waar die bij hen is terechtgekomen ?

Het "regel"-probleem zou wel een instelling van Outlook kunnen zijn. Heb je daar misschien zelf bepaalde "regels" ingesteld waardoor bepaalde berichten (op basis van bepaalde woorden, bepaalde afzenders of bepaalde inhoud), rechtstreeks gestuurd worden naar een bepaalde map ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.