Ga naar inhoud

ntoskrnl.exe

LL89

Aanbevolen berichten

Hi,

Ik heb het volgende probleem met mijn laptop (Dell Studio 1557): soms 'bevriest' hij volledig en kan ik niets anders doen dan via de aan/uit knop hem herstarten, soms een blue screen en soms valt hij volledig uit.

Ik installeerde reeds de laatste nieuwe BIOS van Dell en de laatste drivers voor de ATI video kaart maar dat helpt niet.

Dus heb ik WhoCrashed geïnstalleerd. Ik merk dat niet bij elke crash een dump wordt gemaakt, enkel bij het crashen na een bluescreen is er een dump beschikbaar.

De laatste is:

crash dump file: C:\Windows\Minidump\112511-36410-01.dmp

This was probably caused by the following module: ntoskrnl.exe (nt+0x7CC40)

Bugcheck code: 0xF4 (0x3, 0xFFFFFA80067E7B30, 0xFFFFFA80067E7E10, 0xFFFFF800031DE8B0)

Error: CRITICAL_OBJECT_TERMINATION

file path: C:\Windows\system32\ntoskrnl.exe

product: Microsoft® Windows® Operating System

company: Microsoft Corporation

description: NT Kernel & System

Ook bij andere dumps zie ik dat ntoskrnl.exe vermeld wordt. Met volgende fouten: CRITICAL_OBJECT_TERMINATION, IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL of PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA .

Iemand enig idee hoe ik deze fouten kan oplossen?

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

IK heb nu via de Windows 7 DVD het ntoskrnl.exe bestand vervangen, afwachten als het zal helpen...

Nu merk ik wel dat Windows Update service pack 1 opnieuw wil installeren. (Dit had ik vroeger al gedaan maar door dat bestand naar zijn oude versie terug te brengen vraagt hij om SP1 opnieuw te installeren)

Mag ik dit doen of laat ik het beter zo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga via start naar configuratiescherm, klik dan op systeem.

Daar zie je de geïnstalleerde Windows 7 versie en ook of je service pack1 aanwezig is.

Indien je service pack 1 geïnstalleerd is kan je het verwijderen (verbergen) bij Windows update , door met de rechtermuisknop op de update te klikken en dan kies je verbergen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.