Ga naar inhoud

Mijn dell D830 wil niet meer aan.

lolo

Aanbevolen berichten

Was je accu dan ook leeg, want als je de stroomkabel verwijderd, kan je toch verder werken op je accu?

Als je de laptop herstart en je tokkelt direct op de F8 toets geraak je dan nog in veilige modus?

Maar je geeft aan dat je vorige probleem nog niet opgelost was, ben je dan niet naar de Pc winkel geweest?

Je had toen al geen beeld, hoe kan je er dan nog mee werken? :hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Wel ik had 2 pc's een desktop en een laptop.De laptop was eerst kapot gevolgd door de desktop.Ben bij computerwinkel geweest en ze zeiden dat het onherstelbaar was mijn grafische kaart was eraan.Dan had ik een desktop gekocht maar deze is nu ook kapot door de voedingskabel per ongeluk uitgetrokken te hebben.Het enigste wat ik kan doen is bij het boot menu komen het windows embleem laad en vervolgens herstart hij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was je accu dan ook leeg, want als je de stroomkabel verwijderd, kan je toch verder werken op je accu?

Als je de laptop herstart en je tokkelt direct op de F8 toets geraak je dan nog in veilige modus?

Maar je geeft aan dat je vorige probleem nog niet opgelost was, ben je dan niet naar de Pc winkel geweest?

Je had toen al geen beeld, hoe kan je er dan nog mee werken? :hmmmm:

het blijkt dat lolo nog een andere pc heeft met problemen namelijk de: dell precision 370

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel ik had 2 pc's een desktop en een laptop.De laptop was eerst kapot gevolgd door de desktop.Ben bij computerwinkel geweest en ze zeiden dat het onherstelbaar was mijn grafische kaart was eraan.Dan had ik een desktop gekocht maar deze is nu ook kapot door de voedingskabel per ongeluk uitgetrokken te hebben.Het enigste wat ik kan doen is bij het boot menu komen het windows embleem laad en vervolgens herstart hij
het blijkt dat lolo nog een andere pc heeft met problemen namelijk de: dell precision 370

Gaat het dan over de PC in deze link?

Dan kan je dit topic best afsluiten omdat je laptop onherstelbaar is en in het andere topic verder gaan omtrent je desktop probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.