Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie kan helpen??

Om mijn website te kunnen updaten heb ik o.a. het Stone's Webwriter programma op mn pc nodig. Indien ik dit echter probeer te downloaden op mijn nieuwe Windows 7 PC, krijg ik nadat ik allerlei schermpjes heb gehad waar ik 'ja' op klik enzovoorts, uiteindelijk de melding:

error registry key: software\microsoft\windows\currentVersion\uninstall\stone's Webwriter zodat e.e.a. niet gedownload wordt :thumpdown:.

Hoe krijg ik dit programma nu toch op mijn pc gedownload?? Het stond ook op mijn oude XP pc. Ik heb overigens de firewall uitgezet bij het downloaden.

WIE KAN MIJ AJB AJB HELPEN ??

Raphael

Geplaatst:

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Geplaatst:

In tegenstelling tot andere registercleaners is CCleaner volkomen veilig en betrouwbaar.

Ik gebruik CCleaner al jaren en ik heb er nog nooit problemen mee gehad.

Volgens de foutmelding zit de fout in het register en dan is CCleaner de aangewezen tool om dit op te lossen.

Je moet niet bang zijn als je de instructies correct opvolgt maar het is natuurlijk jouw beslissing om CCleaner al dan niet uit te voeren.

Als je twijfelt bij een bepaalde stap, aarzel niet vraag het ons. Wij hebben liever een extra vraag dan dat jouw systeem de soep in draait.

Geplaatst:

Dank voor je antwoorden! Ik heb idd zojuist precies je aanwijzingen opgevolgd en er waren idd een aantal foutmeldingen.

Echter, HELAAS krijg ik dezelfde foutmelding (zoals ik in mijn eerste berichtje aangaf) bij het willen installeren van Stone's webwriter..... En ik heb het programma echt nodig :-(!

Heb je mogelijk nog andere oplossingen?

Bij voorbaat alweer hartelijk dank!

Geplaatst:

Ja, alles verloopt zonder problemen. Todat et moment dat een kadertje zegt 'weet je zeker Stone's Webwriter nu te installeren ?' Natuurlijk klik ik dan op 'ja'. En dan volgt helaas de errorcode.

Hoe kan ik de installatie als administrator openen? Op welk bestand moet ik dan rechts klikken? ik heb alle mogelijkheden geprobeert om rechts te klikken, maar er volgt nergens een menuutje uit...

Ik zal proberen een paar screenshots te maken, maar met een Apple I Mac Keyboard moet ik dit eerst ook even uitzoeken hoe dat werkt. Overigens probeer ik alles te openen via de Windows partitie van Bootcamp hoor. Dus e.e.a. werkt geheel gewoon als een Windows 7 pc.

Geplaatst:

Je gebruikt dus een I-Mac.

De toetsenbordindeling is dan wel anders als bij windows maar je hebt toch ook 2 muisknoppen veronderstel ik.

En als je windows opstart, gedraagt de pc zich normaal toch als een windows pc met alle bijhorende handelingen dacht ik.

Dan moet je toch bij rechts klikken op een bestand het contekst menu te zien krijgen.

Geplaatst:

Je zult het niet geloven, MAAAAARRRRRR...het is gelukt! Dankzij jouw adviezen. Idd via administrator lukte het gewoon ineens. Vreemd, maar ik ben hartstikke blij dat het is gelukt! Mag ik je hartstikke bedanken?!

Met vriendelijke groet,

Raphael

Geplaatst:

Ee moet de "trukken" van windows een beetje kennen. :-)

Je kan je waardering uiten door te klikken op bedank; rechts onderaan het bericht.

Als je verder geen vragen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost.

Nog veel computerplezier

:ciao:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.