Ga naar inhoud

externe harde schijf (usb, mp3-speler,...)

Scarsick

Aanbevolen berichten

Beste forumleden,

Ik zit een beetje met de handen in het haar. Het is namelijk zo dat telkens ik een externe harde schijf aankoppel en ik deze wil openen via deze computer, dat ik de melding krijg dat de schijf moet geformatteerd worden. Op zich niet zo erg, maar telkens ik kies om deze te formatteren, blijkt het proces niet te voltooid kunnen worden (noch in FAT of FAT32).

Zelf vind ik het nogal frustrerend omdat ik nu geen enkel nummer meer op m'n mp3-speler krijg gezet en ook geen enkele film meer kan meenemen op harde schijf. Heeft er iemand van jullie een mogelijke oplossing voor dit probleem a.u.b.?

Bedankt op voorhand voor de moeite!

Liam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een goed begin ;-).

Heb je extern toestel (schijf, USB stick, MP3) speler die ooit heeft gewerkt ?

Als je een nieuwe gebruikt zijn deze normaal in de fabriek al geformateerd (gewoonlijk in FAT formaat).

Kan je het volgende een doen ?

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

14222d1319540643t-standaardtekst-speccy-speccy-nederlands.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.