Ga naar inhoud

DVD en CD-probleem


Jive1

Aanbevolen berichten

post-2995-1417704661,34_thumb.jpg

Hey!

Goeie morgen!

Normaal gezien, maar ik kan me moeilijk herinneren wat ik stap na stap allemaal deed, moeten die drivers mee geïnstalleerd zijn vanaf de CD die bij mijn computer bijgeleverd was, en waarop bv ook de geluidsdriver en de netwerkdriver op staat, en die ik dus kort na de installatie van XP ook heb laten lopen.

Hierboven de andere gevraagde informatie.

Gretz

Jive1

post-2995-1417704661,3913_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

( Sorry voor het uitblijven van reakttie, ik was er 2 dagen tussenuit )

Ik heb de Fixit uitgevoerd zoals je me aanraadde....

Enkel de CD-drive laat me nu toe CD's te lezen, maar de DVD-drive geeft nog geen kik.

Daardoor kon ik alles herinstalleren wat bij de computer bijgeleverd werd aangaande moederbord en andere drivers, maar ook dat bracht niets op voor de DVD-drive.

Ik heb ook de volledige set Fixit van MS geïnstalleerd, kan nog wel van pas komen als ik nog eens problemen heb.

Dat die DVD-drive nog niet goed werkt, stoort me momenteel niet zo erg, ik denk niet die nodig te hebben de komende dagen/weken. En uiteindelijk al ik dan mogelijk toch best een Format C uitvoeren, alhoewel ik daar liever zo lang mogelijk mee wacht....

Greetz

Jive1

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.