Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hmm ik kan de installer niet vinden tussen mijn programmas. Hij staat wel weer uit in de services. Zal ik het eens proberen (met CC cleaner en opnieuw installeren) zonder te verwijderen?

• Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Bij het opruimen van fouten zijn er blijkbaar veel ontbrekende .NET DDL files dat niet hersteld wordt.

Ook, de installer die ik download geeft de fout 'update geldt niet voor uw computer' vanaf ik op de .exe klik.

Geplaatst:

Ok, sorry dat het even duurde eer ik terug antwoordde.

Aangezien ik het een beetje beu ben aan mijn laptop te zitten sleutelen, en aangezien ik vele kleine kwaaltjes heb (die HP laptops zijn jammerlijk onstabiel), heb ik een andere vraag.

Op mijn laptop staat niet veel belangrijks. Is het mogelijk om een volledige reset te doen, dat ik hem heb zoals ik heb gekocht heb? Ik heb wel geen CD met windows 7 erop. Dus ik vraag me af of ik hem volledig terug zou kunnen draaien naar standaard Windows 7, met enkel de basis erop, zoals office enzo. Dat zou ik wel willen behouden.

Geplaatst:

Normaal staat er ook een recovery partitie op de harde schijf.

In de handleiding kan je normaal gezien wel terugvinden hoe je de laptop terugzet naar de fabrieksinstellingen met behulp van deze recovery partitie.

Als je geen handleiding van de laptop (meer) hebt, geef dan het merk, model en modelnummer op. Dan zoaken wij het wel voor je op of je kan zelf eens zoeken op de site van HP.

Geplaatst:

Het is een HP Pavillion DV8, met het nummer weet ik wel niet zo goed wat je bedoelt. Achteraan staan er wel twee dingen dus zal ik dat er maar opzetten? Serial: CNF016641R. Dan staat er ook nog product, maar ik denk niet dat het dat is?

En Windows 7 blijft er dan op staan hé?

Alvast al bedankt voor de hulp bij al deze probleempjes.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.