Ga naar inhoud

Audio piept steeds des te harder ik het geluid zet!

wessel229

Aanbevolen berichten

Het probleem bij mij is dat mijn geluid voor mijn laptop niet optimaal werkt.

Ik heb een Dell Inspiron 17R en vanaf het begin heb ik al het probleem dat hoe harder ik het geluid zet hoe hardere en hogere toon uit mijn laptop speakers komt, ik heb al geprobeerd een box aan te sluiten maar dit geeft hetzelfde effect, ik irriteer me er nogal aan en ben verder hartstikke tevreden met de laptop. Dus ik zou dit ook graag opgelost willen hebben.

Dus ik heb een inspiron 17r met windows 7 en heb een audio probleem

Please help me

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toestel is zo'n 6 maanden oud dus nog in volle garantie, zie ook de vraag in post 2 en antwoord in post 3.

Bij dergelijke problemen is de eerste aanbeveling van de fabrikant het terugzetten naar de fabrieksinstellingen, zie post 2.

Met een Dell kan je niet terug naar de winkel, die wordt aan huis opgehaald na contact met Dell Support.

aangepast door Asus
correctie spellingsfoutje...
Link naar reactie
Delen op andere sites

toppie het geluid doet het tot nu toe (net 5 minuuthes gwn prima!)

had eigenlijk nog een vraag, kan ik word,powerpoint,excel etc. om een of andere manier op mijn computer krijgen?

Dus niet een proefversie?

---------- Post toegevoegd om 20:44 ---------- Vorige post was om 20:43 ----------

trouwens ontzettend bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.