Ga naar inhoud

google

elcelc

Aanbevolen berichten

Hallo,

Als je een pagina geopend hebt na het zoeken met google krijgt deze tekst een andere kleur (dus geeft aan dat je die pagina bekeken hebt). Ik wil niet dat die kleur verandert maar kan echt nergens vinden hoe ik dat voor elkaar kan krijgen. Alvast bedankt voor de moeite!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

De kleuren van links kan je als volgt veranderen:

- start internet explorer

- druk op de Alt toets. Er verschijnt een menu

- Ga naar het menu Extra en kies Internetopties

- Op het tabblad Algemeen (staat normaal al klaar), klik je onderaan op de knop "Kleuren" (bij Vormgeving).

- Daar kan je de kleur van bezochte websites enzo veranderen.

Ik weet niet of dit ook geldt voor google-resultaten.

Waarom wil je dat bezochte links niet van kleur veranderen? Dat is toch handig? Op die manier weet je welke websites je al bezocht hebt en zul je die dus die niet meer "dubbel" bezoeken. Mogelijk dat bij het verwijderen van de geschiedenis en coockies die instellingen ook weggaan. Ik heb het spijtig genoeg nog niet getest :hmmmm:

Hoe cookies en browsergeschiedenis wijzigen:

Start Internet Explorer, druk op de Alt toets. Ga naar menu Extra en kies Beveiliging... en zet zeker een vinkje voor "cookies".

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet dan de broncode van de google pagina bewerken

(In Internet Explorer: Beeld/Bron).

en dan op zoek gaan naar de tags zoals in deze link staat

http://www.pageresource.com/html/linkcol.htm

Dit komt niet overeen met de Google pagina, maar is een indicatie.

Je moet inderdaad wel wat van html kennen, wat bij mij al een tijd geleden is....

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.