Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo reddevel,

Welke merk van laptop bezit je?Heb je al eens op site van deze gekeken?

Normaal gezien is het voor jouw videokaart de juiste download!

Er zijn wel bepaalde merken die zelf updates aanbieden,wat meestal aan te raden is om geen problemen te krijgen.

Vriendelijke groeten.

Correos.

Geplaatst:

Kan je het onderstaande uitvoeren ?...

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

14222d1319540643t-standaardtekst-speccy-speccy-nederlands.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Geplaatst:

Asus was sneller, voer vorig bericht uit.

Je hebt niet opgegeven welke bit versie je Windows heeft (32 of 64 bit).

Via deze link kan je de laatste drivers downloaden voor je laptop.

je moet wel nog omdat je de bitversie niet doorgaf zelf het model en modelnummer ingeven, dan nog je Windows besturingssysteem en taal selecteren.

Dan zie je alle beschikbare downloads voor jouw laptop.

Maar als alles goed werkt zou ik geen updates van je drivers uitvoeren.

Geplaatst: (aangepast)

Het besturingssysteem is Vista Home Permium 32bit en ik krijg bij de opstart regelmatig zwarte strepen in het opstartscherm. Dit probleem had ik ook bij mijn desktop pc en na een drivers update van de videokaart was het probleem verdwenen vandaar.

aangepast door reddevel
Geplaatst:

Okidoki, op die manier krijgen we ook de nodige info wat betreft de temperaturen.

Voor je gaat updaten maak je best manueel een herstelpunt aan, handleiding hier.

De driver uit post 1 is de juiste...de drivers die je bij Nvidia ophaalt zijn quasi altijd veel recenter dan diegene die de fabrikant van het complete systeem aanbiedt.

Geplaatst:

bedankt voor het advies uitslag volgt nog en wat de update betreft heb ik van mijn desktop ook rechtstreeks bij de fabrikant gaan ophalen en hier was mijn probleem opgelost.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.