Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Jongens ik moet jullie aan een kant teleurstellen want de drivers zijn namelijk al geïnstalleerd en dit zonder het uitvoeren van de handelingen met Speccy zoals jullie mij hadden voorgesteld spijtig vind ik zelf want had dan toch een hoop info gehad. Mijn zoon had het laatste bericht van Asus gelezen in dit topic en had voor zijn eigen besloten de update dan toch maar uit te voeren zonder mijn weten, dit kreeg ik vanmorgen te horen. Het goede nieuws is dan toch dat het probleem momenteel verdwenen is, toch allemaal heel hartelijk bedankt voor de goede raad en tips.

Geplaatst:

Dat ziet er alvast goed uit...:top:

Speccy was uiteraard geen verplichting...zoals reeds aangehaald was mijn bedoeling een inzicht te krijgen in de temperaturen.

Laat het topic nog maar eventjes open staan, als de problemen zich niet meer herhalen kan je dit afsluiten... ;-)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Hallo reddevel,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.