Ga naar inhoud

Probleem met qwery toetsenbord

Fernandez

Aanbevolen berichten

Hey,

Eerst even kort. Pc is laptop acer aspire 7715Z gekocht in 2010. Pc had reeds qwerty toetsenbord in Belgie.

PC is geformateerd geweest.

Sindsdien komt het toetsenbord niet meer overeen met wat er op het scherm te zien is. Instelling is nederlands van Belgie. Toen kwam het in kladblok wel overeen, maar in de browser google chrome niet meer. Nu probeerde ik ook US international. Dit komt natuurlijk niet overeen met mijn toetsenbord.

Dus ik veranderde het opnieuw naar Belgie, maar in kladblok ( en de rest van de pc ) blijft het in de US instelling.

Welke stappen kan ik controleren, want ondertussen is het echt lastig om rustig een mailtje te sturen.

Bedankt op voorhand voor de reacties !:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had dit ook met een laptop. Ik woon in Nederland, maar een Nederlands toetsenbord is anders dan de US International toetsenborden (terwijl ik wel US International toetsenborden gebruik). Toen ik Nederlands en US International in de lijst met toetsenborden had staan werkte het wel.. Dus dat zou je kunnen proberen.

Een handige tip: je kan tussen toetsenbord-indeling switchen door tegelijkertijd op Ctrl+Shift te drukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen heb ik azerty maar mijn toetsenbord ( hardware ) nog qwerty. Ik kan wel gemakkelijk alle tekens terugvinden. Enkel nog een beetje wennen met de m,a,q enzoverder.

Het switchen tussen het toetsenbord lukt me wel niet met control shift. Of werkt dit enkel met word of kladblok?

greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat te lezen !...:top:

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen… ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.