Ga naar inhoud

street view

zeerover

Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek wie mij kan helpen met het volgend oprobleem Sederd enkele dagen kan men met het programma street vieuw het huis waar u naar zoekt terug vinden en bekijken.Het probleem is het volgende . Ik zoek bv het huis in de kerkstraat 36 en dan klik ik op het ventje maar ik krijg het begin van de straat of ergens anders maar niet mijn nr 36 te zien. Alle info staat vermeld maar niet het huis dat ik zoek. Bestaat er een methode dat men moet volgen of het juiste huis direct terug te vinden. Wanneer een straat 100 meter lang is word het zeker moeilijk. Ik ben vroeger een 10 tal keren verhuisd met mijn ouders ook naar andere gemeenten en provincies. Nu zou ik toch graag eens mijn huizen van vroeger eens terug zien.Die zijn waarschijnlijk in al die jaren verbouwd of afgebroken. Alvast bedankt voor de info.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja natuurlijk zoals ik reeds vermelde. Ik krijg een vermelding met de straat en het nummer. Maar.... ik krijg soms het begin van de straat te zien maar de vraag is waar staat bv het huis 36. Als je niet meer weet hoe het huis er uit ziet en de nummers niet kunt lezen is het een onbegonnen zaak. Als je bv een gps adres invult is het eindpunt juist aan het huis. Maar met dit systeem blijkbaar niet. Als je gewoon op plan vraagt geeft hij wel een aanduiding waar het huis staat maar dat is natuurlijk niet klaar en duidelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

De aanduidingen van de huisnummers zijn een benadering...echt 100% waterdicht is dat dus niet.

Als de woningen verbouwd zijn wordt het nog moeilijker aangezien het meeste materiaal maximum zo'n dikke 2 jaar oud is en eigenlijk dus vrij recent te noemen is.

Misschien levert een zoektocht in foto-albums wel een aantal extra gegevens op die je zoektocht gaan vereenvoudigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een adres (Straat en huisnummer) invoert zal je meestal het gevraagde huis ( via invoering huisnummer) niet rechtstreeks in beeld krijgen.

Maar er zijn enkele tools waarmee je toch gemakkelijk het bewuste huis terug vindt.

Als je op de witte pijlen klikt ga je naar links of rechts.

post-23245-1417704660,9782_thumb.jpg

Door op de cirkel te klikken ga je neerwaarts.

post-23245-1417704661,2013_thumb.png

Door op de rechthoek te klikken kan je inzoomen.

Kan ook door op het - en + icoon te klikken.

post-23245-1417704661,2317_thumb.jpg

Hou je de muisknop ingedrukt en je beweegt de muis kan je de straat in allerlei richtingen bewegen.

Door al die tools te gebruiken kan je zelfs huisnummers opsporen.

post-23245-1417704661,1611_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.