Ga naar inhoud

Website opent op dezelfde scherm

elboujoufi

Aanbevolen berichten

Dat klopt, zowel linkermuisknop als scrollknop openen alle links op hetzelfde venster, ik begin te denken dat internet explorer 9, alle links op hetzelfde vensters openen, alleen als ik rechterknopmuis klik en optie "openen in nieuw venster" de links in een venster openen, is het een optie om internet explorer 8 te installeren i.p.v. 9 ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

[h=3]To uninstall Internet Explorer[/h]

The following instructions apply to both Windows 7 and Windows Vista.

• Click the Start button 4f6cbd09-148c-4dd8-b1f2-48f232a2fd33_818.jpg, type Programs and Features in the search box, and then click View installed updates in the left pane.
  • Under Uninstall an update, scroll down to the Microsoft Windows section.
  • Right-click Windows Internet Explorer 9, click Uninstall, and then, when prompted, click Yes.
    (bron)
    Start daarna de computer opnieuw op.
    Als je dat gedaan hebt, installeer Internet Explorer 8 dan via de website van Microsoft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb windows internet explorer 9 verwijdert uit de map downloads, daarna de pc opnieuw opgestart, maar bij het downloaden van IE 8 gaf de pc aan dat ik dat ik nog steeds de nieuwste versie heb, moet ik ook iets bij software verwijderen, heb daar gekeken, maar er stond niets van internet exploren 9 op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je wel Internet Explorer 8? Hier quote ik nog een stukje:

nadat u

Internet Explorer 9 hebt verwijderd, is de versie vanInternet Explorer die u eerder op uw computer had geïnstalleerd, weer beschikbaar. U hoeft deze versie niet opnieuw te installeren.

en heb je de gehele tutorial gevolgd? Hieronder is deze in het Nederlands:

De volgende instructies zijn van toepassing op Windows 7 en op Windows Vista.

• Klik op de knop Start4f6cbd09-148c-4dd8-b1f2-48f232a2fd33_818.jpg, typ Programma's en onderdelen in het zoekvak en klik vervolgens op Geïnstalleerde updates weergeven in het linkerdeelvenster.
  • Blader onder Een update verwijderen omlaag naar de sectie Microsoft Windows.
  • Rechtsklik op Windows Internet Explorer 9, klik op Verwijderen en klik vervolgens op Ja.
    4. Start je PC opnieuw op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Breng je Internet Explorer terug naar zijn basisinstellingen en kijk of dit je probleem oplost.

Klik op 'extra' --> 'internetopties' en ga dan naar tabblad 'geavanceerd'.

Klik onderaan op de knop 'opnieuw instellen', klik nogmaals op 'opnieuw instellen'.

Nadien klik je op 'toepassen' en dan op 'ok'.

Nu herstart je je Internet Explorer.

Hieronder een foto ter verduidelijking.

post-28718-1417704661,7231_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.