Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

@ nbalivenba :

je hebt nu meerdere topics lopen over dezelfde problematiek, zie hier.

Mag ik je vragen om slechts in 1 topic verder te gaan en de andere topics af te sluiten...dit om (nogmaals !) het overzicht te bewaren.

Ik wil er je tevens op wijzen dat de problematiek met je HDD reeds aansleept sedert SEPTEMBER, mijns inziens had je reeds lang de nodige stappen kunnen ondernemen om dit op te lossen.

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:
ok maar welke HD koop ik dan?

moet het dan dezelfde zijn als ik nu heb of kan ik evengoed bv eentje kopen van een ander merk en meer capaciteit ofzo?

en wat doe ik dan met die kapotte hd die ik nu heb?

gewoon vuilbak in of nar winkel doen ? of....

De beste oplossing is reeds aangereikt in het ander topic.

Ga naar de verkoper en laat deze nazien of er nog garantie is op de schijf en eventueel onder garantie vervangen.

Als de garantie verlopen is, kan de verkoper je zeker met raad en daad bijstaan voor het kiezen en monteren van de nieuwe schijf en het installeren van Windows.

Geplaatst:

Mogelijk heeft je hersteller een ophaaldienst...indien niet staat het je nog altijd vrij om de pc ter plaatse te laten bezorgen door een koerierbedrijf.

Geplaatst:

Een pc winkel in je huidige buurt die kan je ook helpen hoor.

Als er nog garantie op de schijf is, maakt het weinig uit bij welke hersteller je ze laat vervangen.

In het andere geval maakt het ook niet uit wie de shijf vervangt.

Geplaatst:

ik denk niet dat ik nog garantie heb.

ik gaf men P/N in en er kwam onderaan op

[TABLE=width: 500, align: left]

[TR]

[TD=bgcolor: #a5b3e6, colspan: 1, align: center] Does not Exist [/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: #f2f2f2] Requested Serial nos. are not available in the database [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

de enige info dat ik vind op men hd is

P/N:6302-C741-A1F4Q

en

Model:HD103SJ

Model P/N :HD103SJ

Geplaatst:

bedankt voor de hulp allemaal maar ik ga toch beter even langs bij een computer reparateur.

ik heb wat rond gezocht en heb een gevonden in de buurt .

daar ga ik deze week eens even langs

dankje allemaal :D

Geplaatst:

Mooi zo !

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.