Ga naar inhoud

Gast jassenkraker

Aanbevolen berichten

Gast jassenkraker

Hoi Asus.

Dit is met een herstelpunt helaas niet te verhelpen, alleen maar met een volledige nieuwe installatie van je besturingssysteem.

ik heb windows home premium waar ik dit probleem heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

- Waar mis je deze optie? Op het contextmenu op het bureaublad of in een programma zoals Word?

- Probeer hetvolgende:

- ga naar het startmenu en typ het commando cmd

- typ dan sfc /scannow

- als het voltooid is, herstart de pc.

- Welke internet browser gebruik je? Firefox of internet explorer? Probeer de add-ons uit te schakelen in deze browsers, herstart de pc, en zie of het probleem zich nog voordoet;

- Het terugzetten van een herstelpunt (neem het oudste herstelpunt dat er nog is) kan je probleem mogelijk wel oplossen. Het missen van de Plakken functie wil niet persé zeggen dat gans Windows opnieuw geinstalleerd moet worden!

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jassenkraker
Waar mis je deze optie? Op het contextmenu op het bureaublad of in een programma zoals Word?

Probeer hetvolgende:

- ga naar het startmenu en typ het commando cmd

- typ dan sfc /scannow

- als het voltooid is, herstart de pc.

Deze optie mis ik in het contextmenu op het bureaublad als je op de rechtermuisknop drukt. Kan wel kiezen voor kopieren, maar niet voor plakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.