Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste,

Sorry dat ik al meteen met de deur in huis val maar het is dus een heel irritant probleem waar ik al 2 weken+ mee zit.

Ik gebruik Windows Live Messenger al eeuwen en het heeft altijd goed gewerkt, alleen een tijdje geleden is er iets gebeurd (weet zelfs al niet meer wat) waardoor ik het verwijderd heb en terug heb gedownload in de hoop dat het weer zou werken.

Nu, toen ik het terug downloadde, stond er:

De meest recente versie van Windows Live Essentials is al geïnstalleerd.

Dit bericht krijg ik ELKE keer dat ik het probeer.

Ik heb ondertussen al elke Windows map die met Live Essentials te maken heeft verwijderd buiten Media Player, en ik heb een 5tal opties van de klantendienst gekregen die geen van allen geholpen hebben, en mijn vriend zei dat jullie nogal veel weten en snel reageren, dus ik zou het fijn vinden als jullie me hier ook bij konden helpen :D

Alvast bedankt! Als er iets is dat je moet weten vraag je het maar.

Jordy

• Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Hoi Jordyz,

welkom op PCH... :-)

Verwijder Windows Live Essentials met Revo Uninstaller (klik er op) en kies voor de gevorderde manier.

Schoon nadien je systeem op met Ccleaner zoals hieronder beschreven :

Download CCleaner. (klik er op).

Klik op “Download Latest Version” en dan start de download van CCleaner automatisch en gratis op.

Sluit alle programma's en openstaande browservensters.

Installeer het programma en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Bevestigen met JA of OK.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner af en start je pc opnieuw op.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, lees dan deze handleiding. (klik er op)

Na de herstart kan je hier Windows Live Essentials opnieuw downloaden en herinstalleren.

Geplaatst: (aangepast)

Snap er niets van. Heb gedaan wat je zei en nu wordt het wel geïnstalleerd maar nu wordt alleen Live Mesh geïnstalleerd.

Als dat klaar is staat er dat Live Essentials is geïnstalleerd, maar nog staat er niets op mijn computer..

Edit: Zal erbij vermelden dat ook bij het de-installeren van programma's Live Essentials er niet bij staat, alleen het Live Mesh Besturingselement, dus blijkbaar worden de andere componenten (live messenger, photo viewer, defender,..) niet eens gedownload/installeerd.

aangepast door Jordyz
Geplaatst:

Staat er op dit moment nog iets van Windows live essentials op je PC als je kijkt bij programma's en onderdelen of in het programma REVO Uninstaller wat je volgens bericht 2 zou moeten gebruikt hebben?

Geplaatst:

Yes sir, precies zoals het er staat. Je mag gerust met Teamviewer op mijn computer kijken naar alles dat fout kan zijn - ik heb echt alle instructies zoals daar staan nagevolgt. :(

Geplaatst:

Dat is wel irritant, heb juist alle bestanden opgeruimt etc want mijn schijf zat vol, maarja zal moeten proberen, zal het zo even doen.

---------- Post toegevoegd om 21:26 ---------- Vorige post was om 21:13 ----------

Hmm wat doe ik fout? Ik zie maar 1 punt waar ik de computer naar kan herstellen en wil op niets verkeerds duwen dat het fout loopt.

8xqy6b.png

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.