Ga naar inhoud

Is Shift Lock idem als Caps Lock


carambole

Aanbevolen berichten

Vele avonden ben ik op zoek om de shift lock te gebruiken voor hoofdletters en de cijfers bovenaan.Ik heb mss al 200 toetsenbordindelingen en configuraties Caps lock gedaan.HEt is een notebook Asus L3500Tp met Ubuntu 11.10 erop.Desnoods trek ik een foto van het keybord.Nergens te vinden via Chrome.De foto's die erop lijken zyn querty iplv azerty.

Be staat nu in het klavier-icoon bovenaan.Hoe is zoiets onmogelijk om shift lock te gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

99 % is het goed met een search in dit forum.Ik moet alleen de shift indrukken om shift lock af te zetten.Ik bleef maar zoeken maar google is een heksenketel.Dus gewoon aanvinken caps lock is shift op alle toetsen.De toetsenbordindeling correct is een beetje een jackpot.Daar heb ik ook maar wat aangeduid.post-23848-1417704665,9572_thumb.jpg

Dus Shift Lock (XP) noemt nu caps lock.Eronder staat dan weer de shift toets.Who cares.

aangepast door carambole
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.