Ga naar inhoud

acer aspire 5610z


milala

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn laptop een acer aspire 5610z opnieuw geïnstalleerd met Windows xp. nu heb ik de lan drivers niet meer te vinden. bij de site van acer staan ze wel maar als ik ze downloadde dan zijn er geen setup programma bijgeleverd. ik heb verschillend sites gezocht maar ik vind hetzelfde probleem allen met de lan drivers.

kan iemand mij helpen a.u.b

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet het bestand downloaden en dus opslaan op je harde schijf.

Ga naar apparaatbeheer en klik er op je netwerkadaptor.

Kies stuurprogramma bijwerken of installeren.

Kies dan op mijn computer naar stuurprogramma's zoeken, geef indien nodig zelf de locatie op war je driver staat.

Lukt het dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet niet klikken op die bestanden, het is inderdaad geen exe bestand, het gaat om een inf bestand.

Maar zo moet je het uitvoeren:

Het stuurprogramma handmatig installeren

Als u het juiste INF-bestand hebt gevonden, kunt u het nieuwe stuurprogramma handmatig installeren. Hiertoe gaat u als volgt te werk:

  • Klik op Start
    VistaStartButton.jpg
    , klik met de rechtermuisknop op Computer en klik op Eigenschappen.
  • Klik in het deelvenster Taken op Apparaatbeheer.
    SecurityShield.jpg
    Typ uw wachtwoord of klik op Doorgaan als er een melding verschijnt waarin u om een Administrator-wachtwoord of bevestiging wordt gevraagd.
  • Zoek in Apparaatbeheer naar het apparaat waarvoor u het stuurprogramma wilt installeren.
    Opmerking Als u alle verborgen apparaten wilt weergeven, klikt u op Verborgen apparaten weergevenin het menu Beeld.
  • Klik met de rechtermuisknop op het apparaat en klik op Stuurprogramma bijwerken.
  • Klik achtereenvolgens op Op mijn computer naar stuurprogramma's zoeken, Ik wil kiezen uit een lijst met apparaatstuurprogramma's op mijn computer en Bladeren.
  • Klik in het dialoogvenster Installeren vanaf schijf op Bladeren, zoek het INF-bestand van het stuurprogramma dat u wilt installeren en klik op Openen.
  • Voer de stappen van het dialoogvenster Stuurprogramma bijwerken - apparaatnaam uit om het stuurprogramma bij te werken.

Lees dit ook eens:

http://www.driver.nl/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.