Ga naar inhoud

game notebook (asus vs toshiba)

saerdna

Aanbevolen berichten

hallo

ik zou graag al een tijdje een nieuwe gaming laptop kopen , ik twijfel echter tussen 2 modellen (merken)

hiervoor had ik graag eens van andere mensen gehoord welke keus de beste is en waarom dan wel, de prijs is identiek maar de spec zijn iets anders. hier is de eerste pc , het gaat hem om een asus g74

dit is de ebay link waar alle gegevens vermeld staan

ASUS G74SX-91266V R.O.G. 3D GAMER MIT NEUEM INTEL 2670QM BIS 3,1 GHZ + 160GB SSD | eBay

de tweede laptop is een toshiba en de specs zijn ook te bekijken op een ebay-link , dit is de link voor de toshiba:TOSHIBA 3D QOSMIO X770+i7 QUAD CORE+16GB RAM+120GB SSD+500GB HD+GTX560+BD BRENNE | eBay

ziezo dit zijn ze beide , allebei sterke machines .

ik weet dat je een keuze voor jezelf moet opmaken maar ik vraag toch graag eens raad aan andere mensen gewoon om het misschien eens op een andere manier te bekijken en zo toch een goed overwogen keuze maak.

dank op voorhand voor je tijd en je mening !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Saerdna,

Mag ik vragen waarom je keuze uitgaat naar een laptop om op te gamen en niet naar een desktop ? De laptops die je opsomt zitten toch in een zeer hoge prijsklasse en kunnen voor eenzelfde prijs niet tippen aan een desktop. Daarbij komt er nog bij dat je een desktop in de toekomst nog kan upgraden. Bij een laptop wordt dit al iets moeilijker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel de reden waarom ik een gamelaptop wil kopen is omdat ik graag wel eens op verplaatsqing game en vermits je je desktop niet overal naar toe kan nemen lijkt een laptop een goede oplossing ik wil graag een laptop die enkele jaren meekan op vlak van gamen en dankan je niet anders dan naar deze prijsklasse te gaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 weken later...

Hallo saerdna,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.